S. Oliver – jednostavna i elegantna kežual odeća i obuća

Ako ste ljubitelji “casual” stila, u vašem ormaru se nalazi sigurno bar jedan komad odeće brenda s. Oliver. Ovo je danas jedan od najpopularnijih brendova koji je posebno omiljen među mladima i ljubiteljima opuštenog, svakodnevnog stila. S. Oliver je brend koji je za svojih više od 50 godina postojanja prošao dug put od malog butika muške odeće do jedne od najvećih fashion i lifestyle kompanija u Evropi. Od samog nastanka brenda pa do danas, razvojni put ove kompanije je išao samo uzlaznom putanjom. Predstavljamo vam kratki pregled duge istorije ovog brenda, te najvažnije događaje koji su pomogli da se profiliše kao jedan od najuspešnijih u fashion svetu.

S. Oliver – Više od 50 godina u svetu mode

Prvu radnju osnovao je Bernd Freier u nemačkom gradu Vircburgu. Zanimljivo je da je prvi butik imao svega 25 kvadratnih metara, a prvobitno je nazvan “Sir Oliver”. Brend je dobio naziv po junaku kog je stvorio Čarls Dikens – Oliveru Tvistu. Prefiks “Sir” je dodat kao omaž londonskoj fashion sceni. Tada su svi veliki i najuspešniji kreatori odeće, odnosno njihove radnje nosile upravo ovaj prefiks u nazivu.

U začecima je u butiku prodavana samo muška odeća, da bi 1975. godine nastala prva ženska linija. Uvođenjem i ženske odeće, tri godine kasnije nastaje zvanično s. Oliver brend, za koji je od tada karakteristična prodaja kežual i urbane odeće za muškarce i žene. Jednostavan prvobitno postavljen cilj da muškarcima pruže povoljna i vanvremenska odela za muškarce, brzo je prerastao u inovativan i unosan biznis sa zapaženim uspesima. Tokom godina, nove linije su nastale, svoj modni uticaj s. Oliver je proširio širom Evrope, na Indiju i Kanadu, ali srž kompanije je ostala ista.

s. oliver ž 2

Ljubav prema modi ostala je nepromenjena od početka njihovog rada 1969. godine. Brend je nastavio da nudi komade po poslednjim trendovima, sa velikim fokusom na detaljima i po razumnim cenama. Tokom 2021. godine u aprilu došlo je do rebrendiranja s. Olivera, sa novim logom i kampanjom koja šalje poruku “Izgled koji priča vašu priču”. Iz s. Olivera najavljuju da će ovaj moto implementirati u novim linijama koje nas očekuju u budućnosti. Danas imaju radnje na 7850 lokacija širom sveta, a u toku nedelje se proizvede oko 3 miliona njihovih proizvoda.

Trenutno postoji nekoliko segmenta koji funkcionišu pod s. Oliver brendom, koji imaju različite ciljne grupe. Definitivno je s. Oliver Causal najpoznatiji i najmasivniji segment ovog brenda, koji se fokusira na svakodnevnu modu za muškarce i žene. Dobro je poznat i Q/S by s. Oliver koji je namenjen tinejdžerima i mladima, za koji su karakteristički trendi i moderni odevni komadi. Pod brendom posluju i Comma, Comma Casual Identitiy i Liebeskind Berlin.

Brojne su linije koje je su ugledale svetlost dana pod ovim brendom, a mnoge od njih su se itekako istakle i postale prepoznatljive. Neke od s. Oliver linija po kojima su poznati su s.Oliver Junior (za bebe i decu), s.Oliver Accessories (torbe, kožne galanterije), s. Oliver Bodywear (donji veš, odeća za plažu, spavanje i slično).. Pored toga, poznati su po modernoj i trendy obući, ali i unikatnim notama parfema.

S Oliver-muska-

Strast brenda nije usmerena samo ka stilu i modi. Oni su veoma posvećeni i stavljaju akcenat na empatiju prema ljudima, dobrobit planete Zemlje i budućnost. Uz stalnu posvećenost društvenim standardima, dobrobiti životinja i mnogim značajnim temama, možete nositi svoju odeću znajući da ste deo nečega posebnog.

“Mi uvek dajemo svoj maksimum kada je u pitanju posao, naše kolege i kupci. Želimo da inspirišemo naše kupce svakodnevno uz pomoć naših novih i sjajnih proizvoda, strasti prema najnovijim trendovima, pažnje prema detaljima i sjajnog odnosa cene i kvaliteta. U s. Oliver grupi, održivost je jedan od ključnih faktora za uspeh. Naš moto je jasan i glasi: “STALO NAM JE” – navode iz s. Olivera na svom sajtu.

Jednostavnost i elegancija – kao glavna karakteristika s. Oliver odevnih komada

S. Oliver neguje stil koji ne izlazi iz mode, pa nije čudo da se sve češće ljudi odlučuju za njihove modele širom sveta. Ovaj brend teži ka tome da bude vaš lični modni ekspert. Oni žele da vama, ali i svim članovima vaše porodice obezbede da izgledate besprekorno, bez po muke i mnogo ulaganja.Za koji god odevni komad da se odlučite, bićete sigurni da ste obučeni po poslednjim trendovima. Nije teško pronaći nešto pogodno za svačiji ukus, kada postoji širok izbor printova i boja koji će ulepšati garderober svih članova porodice.

S-Oliver-zenski-kaput-21-005
Bilo da ste u kancelariji, putujete negde ili idete u noćni provod, u s. Oliveru ćete pronaći savršen stajling za vas. “Casual” dizajn njihovih komada je ono po čemu su poznati. Njihova odeća i obuća je savršen izbor za svaku društvenu priliku. Jednostavnost je u njihovom slučaju ključna, jer ih ona čini jako pogodnim za kombinovanje.

Odaberite neki od fenomenalnih jednobojnih džempera koje možete lako uklopiti sa parom jednostavnih uskih farmerki i dobićete savršen stajling za rano proleće, jesen ili zimu. Ove “casual” komade možete lako ukombinovati za noćni provod. Na primer, odaberite svoj savršen par farmerki i ukombinujte ga sa s. Oliver majicom ili bluzom i sve začinite omiljenim sakoom ili blejzerom. Pronaći ćete zasigurno nešto u svom stilu za bilo koju sezonu, a sve to po sjajnoj ceni.

S. Oliver Srbija – gde kupiti?

Fenomenalne komade ovog brenda u Srbiji možete naći upravo na Leone Fashion shopu! Celokupnu našu ponudu s. Oliver odevnih komada možete pogledati na sajtu. Trenutno na shopu imamo više od 150 aktuelnih s. Oliver odevnih komada. Pronaći ćete sve što vam je potrebno, od muških i ženskih zimskih jakni, kaputa, sakoa, džempera, rolki, bluza, pa do njihovih poznatih klasičnih polo majica i majica kratkih rukava.